Klachtenregeling
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met je te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van het RBCZ.
Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/.
Neem contact op!
Als je een klacht hebt over een behandeling, neem dan eerst contact op met Touch of Zen. We doen altijd ons uiterste best om je tevreden te stellen.
Neem contact op
Heb je vragen of, nog beter, wil je een afspraak maken om een fijne massage te ontvangen? Neem gerust contact met mij op. Mijn massageruimte is beschikbaar op maandag 08:00-17:00, dinsdag 08:00-17:00, woensdag 08:00-13:00, donderdag 08:00-17:00, vrijdag 08:00-17:00